JBDB Café rondom H. Bernadette

Donderdag 25 april vindt er een speciale editie van ons JBDB Café plaats, namelijk eentje die zich afspeelt rondom de H. Bernadette. Er zijn relieken van haar in Nederland en wij zijn het laatste bisdom die haar relieken mogen verwelkomen!

Wil jij dit bijzondere moment meemaken? We starten om 18.00 uur met een gezamenlijke maaltijd (locatie wordt nog bekend), waarna we om 19.00 uur aansluiten bij de eucharistieviering in de Sint Jan waarin de relieken verwelkomd worden. Aansluitend mogen we meer te weten komen over het leven van Bernadette door de film "Je m'appelle Bernadette" die vertoond wordt in de Sint Jan. De kathedraal sluit pas middernacht, dus er is nog genoeg tijd om even na te praten. Wij hopen jullie dan te zien!

Aanmelden kan door een e-mail te sturen.