Zoals u weet, ben ik herstellende van een zwaar auto-ongeluk. Ik ben dankbaar dat ik het er zo goed van afgebracht heb. Want als je de foto van de auto ziet, had het een stuk slechter af kunnen lopen. Ik heb een goede engelbewaarder en ik ben veel parochianen veel dank verschuldigd. Dank voor al uw gebeden, uw attenties en al uw bemoedigende berichten.
Inmiddels celebreer ik weer dagelijks de heilige mis in de Petruskerk en ga ik binnenkort weer over op de gewone bezigheden. Ik ben wel afhankelijk van vervoer, aangezien ik voorlopig geen auto mag rijden. Dus dat geeft wel de nodige beperkingen. Het herstel vordert langzaam, maar gestaag.
Nogmaals dank voor uw gebeden en vriendelijke attenties.
+Rob Mutsaerts
