20 - 28 mei Lourdesreis

De Lourdesgroep Bisdom ’s Hertogenbosch organiseert in samenwerking met de Stichting Organisatie Limburgse Bedevaarten een bus- trein- en vliegreis naar Lourdes.

De busreis is van 20 t/m 28 mei 2016 en wordt verzorgd door een reisleidster, 2 medewerkers van de Lourdesgroep en een pastoraal begeleider. Een prachtige reis door het mooie Frankrijk. De busreis is een vernieuwde reis. Onderweg worden andere plaatsen aangedaan als vorige jaren. Dus voor de mensen die vaak met de busreis zijn mee geweest weer een aangename verandering.

De treinreis is van 1 t/m 8 september 2016. De trein vertrekt uit Maastricht. Vanuit Den Bosch gaan we met een touringcar naar het station in Maastricht. Met de trein kunnen ook mensen mee die hulp nodig hebben bij het dragen van de koffers en eventueel een rolstoel nodig hebben in Lourdes.

De pelgrims die met het vliegtuig gaan, logeren in Lourdes in hetzelfde hotel als de bus- en treinreizigers. Het vliegtuig vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven.

U krijgt veel hulp en aandacht van de Bernadettekes, de vrijwilligsters van de Lourdesgroep.
Mensen die veel zorg nodig hebben kunnen verzorgd worden in het accueil (verzorgingshuis) door onze eigen Nederlandse vrijwilligers. Diaken Philip Weijers verzorgt weer het pastoraat.

Tevens wordt u van harte uitgenodigd voor de Informatiebijeenkomst. Op deze middag kunt u alles te weten komen over de reizen. Er wordt met een powerpoint-presentatie informatie gegeven over de reis, het leven van Bernadette en de bedevaartplaats Lourdes.

Wilt U meer weten over deze reizen vraag dan de uitgebreide informatie aan bij:
Joke Hoekman, telefoonnummer (013) 521 67 01 / (06) 42 34 77 29
Peter van den Brand, telefoonnummer (073) 521 76 79
Veel informatie kunt u vinden op de website van de Lourdesgroep.