Terugblik: gezellige avond bij tienerclub 412

Zaterdag 28 oktober was er weer club412 in de Rotonde.

Sandra en Bart zijn al vroeg present en van lieverlee druppelen 7 jongeren binnen. Er zijn 3 nieuwe gezichten en Sandra vertelt nog even dat we rustige en soms wat wildere spelletjes doen, verhalen vertellen en soms wat knutselen.
Na een kort voorstelrondje zoeken we uit een heleboel plaatjes, welk plaatje met titel voor ons het best past bij God. Het is mooi om te horen waaróm we juist dít plaatje uitgezocht hebben. Er zijn titels als ‘vrede’, ‘wonderdoener’, ‘de goede herder’, ‘licht dat komt in de duisternis’ uitgekozen.

Daarna horen we een stukje van het evangelie van dit weekend: Jezus wordt op de proef gesteld. Hem wordt gevraagd wat het voornaamste gebod is. Hij noemt er twee: bemin God boven alles en je naaste als jezelf, wat even belangrijk is. Vanwege dit laatste kijken we naar een filmpje van actie4kids.org, waarin kinderen in Afrika mooie schoenendozen met inhoud krijgen. Wij gaan ook 2 aan 2 een doos versieren en vullen.

Op het laatst is er nog even tijd om te sjoelen of tafelvoetballen.
Een fijne avond met een mooi resultaat!

Wil je meedoen of meer weten over club 412 kijk dan hier voor meer informatie