De communicanten uit Oisterwijk

Je wordt groter.  Meer en meer mag je meedoen in het leven. Je begint te begrijpen wat belangrijk is om goed samen te leven. Nu maak je kennis met Jezus en zijn vrienden. Je ervaart dat samenleven pas echt mogelijk is als iedereen mee mag doen. Als je dat snapt, mag je meedoen aan de tafel in de kerk; dan ontvang je de eerste communie. En weet dat je altijd welkom bent!

Wij deden op Hemelvaartsdag 25 mei Eerste Communie:

Bovenste rij v.l.n.r. : Lynn van Kempen, Jackie Bogaers, Jitske Klinckenberg, Mabel van Dommelen, Lotte Hamel,  Renske van Berkel, Julia Willaert , Lieke van de Wiel, Jesse van Laak, Quinty Bergman.
Tweede rij v.l.n.r. : Nancy van de Linden, Dominique Bogaers, Flore Slikker, Lotte van de Mierde, Annabelle Verberk, Veerle van de Bersselaar.
Zittend v.l.n.r. : Mika van Rooij, Quinn van Hest, Nick Schapendonk.

Wij deden op zondag 28 mei onze Eerste Communie:

Staand v.l.n.r. : Benjamin Vredebregt, Daan Verhagen, Noor Klein Swormink, Ysis Karafantis, Charlotte Bouman, Veerle van de Bergh, Wiktoria Gloth, Micaël Babajan, Patxi van Bommel, Cas Quaadvliet
Zittend v.l.n.r. : Bram Klerks, Nicolai Smit, Sjors Koenen, Jasper van Gisbergen, Lars Timmermans.