Afscheid Sandra: wijzigingen in het secretariaat St. Jozef

Sandra Hoefnagels heeft ons aangegeven dat zij toe is aan een nieuwe uitdaging en zal per 1 december vertrekken als secretaresse van onze Sint Jozef parochie.

Sandra is vanaf de aanvang van de fusie werkzaam op het secretariaat. Mede dankzij haar inzet en enthousiasme zijn de vier oude parochies in een korte tijd omgebouwd tot een sterke Sint Jozefparochie. Voor menig parochiaan was zij het aanspreekpunt en stond ze klaar om de vele vragen te beantwoorden. Het parochiebestuur dankt Sandra voor al die jaren dat zij voor ons werkzaam was, we zullen haar missen. We begrijpen haar besluit en wensen haar veel succes in haar nieuwe baan.

Dinsdag hebben we met bestuur en pastoraal team afscheid genomen van Sandra.

Inmiddels hebben we Anita Vissers aangenomen als opvolgster van Sandra.
Anita is al lange tijd actief als vrijwilligster op het secretariaat. Dus voor velen geen onbekende. Wij zijn verheugd dat zij bereid is deze functie op zich te nemen. Het houdt wel in dat de openingstijden van het secretariaat enigszins veranderd worden: Het secretariaat is per 1 december a.s. bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 09.00 uur en 12.00 uur.