Vastenactie 2021

Lees hier de berichten van Sander over het kamp en de voortgang van het project

1e Bericht 22 febr:  priester Sander Kesseler
2e bericht 1 mrt:     Verschil in stammen
3e bericht 8 mrt:     Droogte
4e bericht 15 mrt:   Mama Pasca
6e bericht 22 mrt:   De betekenis van dit project (incl filmpje)

Gedurende 3 jaar gaat de St. Jozef-parochie (Haaren, Moergestel en Oisterwijk) tijdens de Vastentijd in Noord-Oeganda een landbouwproject steunen onder de naam
Agwara. Een agwara = kalebas, is heel veelzijdig te gebruiken, bv als waterschep, stoel, jerrycan, kussen, paraplu en muziekinstrument.

Vorig jaar zijn er begonnen met het steunen van het project Agwara van Sander Kesseler. Hier gaan we dit jaar mee verder.

In 2021 zullen daken klaargemaakt worden voor wateropvang. Omdat vorig jaar vanwege corona landbouwopleiding niet mogelijk was, zal er een deskundige uitgenodigd worden voor training van de vrouwen.

Elke week verschijnt er hieronder een berichtje van Sander vanuit Oeganda.

NL21 INGB 000 000 5850 t.n.v. Vastenactie 2021 onder vermelding van 401406 Op de site van Vastenactie.nl kunt u bij project 401406 ook rechtstreeks overmaken.