Even voorstellen, Anita Vissers

Mijn naam is Anita Vissers.
Sinds 1 december ben ik voor 20 uur per week werkzaam als secretaresse voor de St. Jozef Parochie.

In 2019 ben ik begonnen als vrijwilligster op het secretariaat en hield ik me alleen bezig met de ledenadministratie.

Voordat ik begon op het parochie-secretaraat, deed ik al een aantal jaren vrijwilligerswerk in Oisterwijk. Toen deed ik de coördinatie van het vervoer voor de gasten van het Inlooppunt/Gerard Horvers Huis in de Kerkstraat in Oisterwijk. Ik werkte nauw samen met de chauffeurs van de stichting Verbindend Vervoer Oisterwijk (VVO) en de coördinator van het Inlooppunt. Het is erg leuk om via het vrijwilligerswerk nieuwe mensen te leren in je eigen woonplaats.

Na jarenlang werkzaam te zijn geweest voor Philips/NXP in Eindhoven, vind ik het nu erg fijn om dicht bij huis  een nieuwe baan gevonden te hebben. In mijn vrije tijd ben ik graag sportief en creatief bezig en lees ik graag. Mijn man en ik zijn beiden geïnteresseerd in kunst en cultuur. Samen gaan we graag naar tentoonstellingen in diverse musea en maken we graag reizen naar het buitenland.