Jongeren- gezinsbedevaart naar Lourdes

Herfstvakantie: 17 t/m 24 oktober 2020.

Met het hele gezin naar Lourdes Bernadette is een gewoon meisje van 14 jaar uit Frankrijk. Als ze op een dag langs een bergriviertje in de Pyreneeën loopt, hoort ze plotseling een zacht geluid. In een grot ziet ze een mooie jonge vrouw staan. Even lijkt het alsof de wereld om haar heen niet meer bestaat. Het meisje ziet alleen nog maar die jonge vrouw in het wit… Zo begon ruim 160 jaar geleden de geschiedenis van Lourdes. De jonge vrouw in het wit was Maria, de moeder van Jezus. Door die bijzondere ontmoeting van haar met Bernadette werd Lourdes een plek waar duizenden mensen uit de hele wereld samenkomen. Volwassenen, maar ook heel veel kinderen en jongeren.

Wie kan mee? Jongens en meisjes, die bijna net zo oud zijn als Bernadette toen, kunnen bij dezelfde grot Maria leren kennen. Wie dat een keer wil meemaken, kan meegaan met onze speciale jongeren- en gezinsbedevaart. In de herfstvakantie van 2020 gaan we met gezinnen, tieners en jongeren Bernadette achterna. Ouders en kinderen, grootouders en kleinkinderen kunnen samen kennismaken met Lourdes. Tijdens deze week is er een speciaal op kinderen, tieners en jongeren afgestemd programma. Ook Mgr. De Korte gaat met ons mee op reis.

Hoe gaan we? We reizen met de bus. Deelnemers gaan met een nachtbus die rechtstreeks naar Lourdes rijdt.

Kosten? 8-daagse reis per nachtbus in 3* hotel

• Volwassenen als (mede)begeleider van
   een of meer kinderen/jongeren € 690
• Kinderen/jongeren tot en met 18 jaar € 345