Hulp en aandacht voor Agwara

Update 5 sep:

Half juni hebben we een oproep gedaan om schoolmateriaal en/of een kaart met een groet mee te brengen naar de kerk. 25 juli hebben we met Sander Kesseler alles in 3 dozen verpakt en verzonden via post.nl naar Kitgum. Het was een mooi resultaat. De verwachting is dat de dozen over 4-5 weken aankomen op de pastorie in Oeganda. Hopelijk is Sander daar dan ook weer, maar dat blijft spannend. Hartelijke dank voor alle hulp.

Een paar weken geleden heeft Sander Kesseler wat geschreven over hoe het nu in Oeganda gaat onder de titel ‘gedeelde smart’. U kunt het nog teruglezen op deze website.

In Oeganda is nog geen zicht op versoepeling van de lock-down, die 22 maart ingegaan is. Ook het vluchtelingenkamp is ernstig getroffen door deze crisis. De scholen zijn gesloten, de ziekenhuizen zijn niet in staat om zieken op te nemen vanwege gebrek aan ruimte en financiën.  Sander hoopt binnenkort weer terug te kunnen gaan naar Oeganda. Zou het niet mooi zijn als we hem iets mee kunnen geven als teken dat we aan hen denken en met hen meeleven?!!

Zou u een vrolijke kaart willen schrijven in het Engels?
Misschien wilt u schoolmateriaal meegeven, zoals pennen, potloden, linialen, geodriehoek, schriftjes en kleurtjes?

Sander zal zorgen dat het bij de mensen komt!

U kunt uw schoolmaterialen en/of kaart inleveren achter in de kerk of bij de mensen die bij de ingang staan. Ook kunt u het afgeven bij het Jozefcentrum in Oisterwijk  van maandag tot donderdag tussen 9.00 – 13.00 uur of in de plaatselijke parochiecentrums. Graag vóór 30 juni, dan kan het nog mee! Alvast veel dank!!

Eventuele Engelse tekst voor op de kaart:

My name is ....   I am from the Saint Joseph parish in the Netherlands. Know that we think of you and pray for you. Even when we are far away, through prayer we are close.