Zomerse musical druk bezocht

Zomerkamp! Dat was de naam van de musical die kinderkoor De Muzieknoten afgelopen zaterdag heeft opgevoerd op Basisschool De Vonder. Ruim voor aanvang stonden al veel mensen te wachten.
Prachtige solo's en gezellige, herkenbare liedjes werden afgewisseld met verhalen over zaken die op zomerkamp gebeuren, zoals (angst voor) zwemmen, afwassen, jongens en natuurlijk zingen bij het kampvuur. De meiden genoten enorm van het enthousiaste publiek en de staande ovatie maakte het optreden helemaal af!
Ter afsluiting van het seizoen hebben de meiden na afloop een uitstapje gemaakt naar JumpXL in Oisterwijk.

Kom ook zingen!

Vind jij zingen ook leuk en wil jij de volgende keer ook meedoen? Neem dan contact op met Esmé Theeuwes.