Verslag: vrijwilligersuitje 2016 kerk St. Jans Onthoofding

Zaterdag 10 september was er voor alle vrijwilligers uit Moergestel een uitstapje georganiseerd. Om 15.00 uur werd iedereen welkom geheten met koffie en gebak bij “de Reuselhoeve”. Yke de Groodt sprak namens het pastoraal team en het kerkbestuur haar grote dank uit naar alle vrijwilligers voor hun trouwe en bereidwillige inzet voor onze plaatselijke kerkgemeenschap. Ze benadrukte dat het afgelopen jaar voor menig vrijwilliger niet altijd makkelijk is geweest door de spanningen en veranderingen vanwege de fusie. Na een kop soep en een gezellig samenzijn zijn we met lunchpakketjes in twee huifkarren vertrokken richting de H. Eik. Daar verzorgde pastor Ad een mooie gebedsviering waarna we de mogelijkheid hadden om een kaarsje aan te steken bij Maria. We hebben genoten van de natuur en van het prachtige weer. Daarna weer terug naar de Reuselhoeve waar we met een drankje de dag samen hebben afgesloten. Samen hebben we een heerlijke middag gehad en kunnen we het nieuwe jaar weer met frisse moed op gaan starten. De foto's laten dit ook zien.