Musical kinderkoor De Muzieknoten - Moergestel

Wij, elf enthousiaste meiden van kinderkoor De Muzieknoten, van de St. Jozef parochie - Kerk St. Jans Onthoofding, voeren op zaterdag 18 juni a.s. een leuke musical voor het hele gezin op. De musical heet Zomerkamp en is speciaal voor ons kinderkoor geschreven door onze dirigente Esmé Theeuwes. De musical begint om 11.00 uur en wordt opgevoerd in de speelzaal van basisschool De Vonder in Moergestel. De voorstelling is gratis toegankelijk voor iedereen die belangstelling heeft. Uiteraard is een vrijwillige bijdrage altijd welkom om de kosten van de musical te dekken.

We vinden het erg leuk om deze musical op te voeren en zouden het nog veel leuker vinden om dit voor een groot publiek te doen. Dus kinderen, ouders en grootouders zijn van harte uitgenodigd om te komen kijken.

Graag tot ziens op zaterdag 18 juni!