Driekoningenzingen Kerk St. Jans Onthoofding

Dit jaar gingen 37 kinderen gekleed als Driekoningen op pad om geld op te halen voor pater Theo Raaijmakers in Bolivia.

Direct na schooltijd werden de collectebussen opgehaald bij de Kerststal tussen de Vonder en Park Stanislaus. Daar hebben we met z’n allen, onder begeleiding van het kinderkoortje van de parochie, kerstliedjes gezongen.

Later in de middag mochten de kinderen in Park Stanislaus hun lied ten gehore brengen en kregen ze volgens de traditie chocolademelk met een eierkoek. Enkele kinderen vonden een boon in hun eierkoek en wonnen daarmee een bon voor hun hele groepje om te gaan zwemmen of schaatsen.

De hoofdprijs werd gewonnen door Julia Janssen en Loek, Job en Julot van den Bruggen.

Totaal werd er door de Driekoningen een bedrag opgehaald van € 508,-.