Terugblik: Vrijwilligersfeest Lambertuskerk Haaren

Koffie, thee, een indrukwekkende presentatie van missionaris Sander Kesseler over Uganda, lekkere borrels, een overheerlijk buffet, veel humor, dolle pret en natuurlijk onze SUPERVRIJWILLIGERS waren de ingrediënten voor een gezellig vrijwilligersfeest van de H. Lambertuskerk uit Haaren.

Het feest met 120 vrijwilligers werd gehouden in gemeenschapshuis Den Domp. Onze eigen gastvrouwen/man vrijwilligers zorgden ervoor dat iedereen een kopje koffie/thee kreeg en hielp mee daar waar nodig was.

Dank je wel Sander voor de mooie indrukwekkende presentatie, dank je wel pastoor Francis voor de nodige humor maar vooral een dank je wel aan al onze vrijwilligers voor de (soms al jarenlange) inzet voor onze mooie geloofsgemeenschap. Zonder onze vrijwilligers zijn we nergens, samen staan we sterk en houden we onze kerkgemeenschap en parochie levendig.

Na afloop is er nog een bedrag van 360 euro opgehaald voor het werk van Sander Kesseler in Uganda.