Geloofsvorming voor kinderen

Kinderclub “St. Jozef”

In november gaan we in de parochie van start met een doorlopende geloofsvorming voor kinderen van 7 t/m 12 jaar. Kinderen uit Haaren, Moergestel en Oisterwijk kunnen mee doen door lid te worden van de “kinderclub St. Jozef”. Ook als een kind geen Communie of Vormsel heeft gedaan is hij of zij van harte welkom om deel te nemen. De kosten bedragen 15 euro per kind per jaar voor de aanschaf van een werkboek en andere materialen.

De catechese wordt gegeven middels het project “Het licht op ons pad”.
De bijeenkomsten vinden 1x per maand plaats op woensdagavond van 18.00 – 19.30 uur in de H. Joanneskerk, Lind 52 te Oisterwijk, op de volgende data:

9 nov. 2016, 7 dec. 2016, 4 jan. 2017, 1 febr. 2017,
8 maart 2017, 12 april 2017, 10 mei 2017, 7 juni 2017 en 5 juli 2017

Tijdens de bijeenkomsten worden de kinderen gesplitst in twee leeftijdsgroepen van 7-9 jaar en van 10-12 jaar.

Via het aanmeldingsformulier kunt u uw kind opgeven. Dit aanmeldingsformulier kunt u mailen naar één van onderstaande contactpersonen.

Kinderen zijn altijd welkom om vrijblijvend een keertje mee te doen! Voor informatie kunt u bellen naar Dorris Rijnen 06 23101515.

“We hopen dat de bijeenkomsten van onze kinderclub St. Jozef er toe bij zullen dragen dat jonge mensen in onze tijd op zoek gaan naar God in hun leven, en dat we via deze catechese ook mogelijk kunnen maken dat de kinderen Hem ook daadwerkelijk zullen vinden en toelaten in hun leven, als een licht op hun pad.”

Werkgroep kindercatechese:

Pastoor Francis De Meyer  E-mail