Zondag 25 augustus was net niet te warm en lokte veel mensen naar buiten voor de TOER MEE.

Niet minder dan 325 personen namen deel aan deze sponsorfietstocht, die leidde door de mooie omgeving van Udenhout en Loon op Zand. De sfeer was gezellig, ook op de posten, waar vrijwilligers druk in de weer waren om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Duidelijk is wel dat het werk van pater Theo Raaijmakers in Bolivia door veel mensen in Moergestel, Berkel-Enschot en omgeving in hun hart wordt gesloten.

De opbrengst van de TOER MEE alleen al leverde het mooie bedrag op van 2553 euro. Daar komt nog bij het resultaat van de KBO in Berkel-Enschot en de sponsoractie voor gezinnen en bedrijven in Moergestel, zodat de totaal opbrengst zeker wel de 6000 euro zal bereiken.

De MOV-werkgroep dankt iedereen bijzonder hartelijk, die aan dit resultaat heeft bijgedragen.