Nieuwe zerk priestergraf Moergestel

Op de begraafplaats in Moergestel is een nieuwe zerk geplaatst op het graf van de overleden priesters.

Door ouderdom en verwering was de zerk van het priestergraf aan restauratie of vervang toe. Het parochiebestuur besloot, op advies van de natuursteenhouwer, om een nieuwe zerk te plaatsen op het graf van de overleden priesters, die al vele jaren als parochieherders verbonden waren met de gemeenschap van Moergestel. De nieuwe grafzerk is gemaakt uit een duurzame zwarte graniet. Daarin is ook de naam ingegraveerd van pastoor Herman van den Broek, van wie wij afgelopen 13 december afscheid hebben genomen.

Voor onze geloofsgemeenschap een dankbare plaats van verbondenheid, om te herinneren, te mijmeren en te gedenken aan onze overleden dierbare parochieherders.