Vormselvoorbereiding 2017-2018 in de St. Jozef parochie

De parochie St. Jozef start eind november a.s. met de voorbereiding van het H. Vormsel voor alle kinderen uit Haaren, Moergestel en Oisterwijk.
De Vormselvoorbereiding zal plaats vinden in het St. Jozef Centrum, Kerkstraat 95A te Oisterwijk.

De vormselviering vindt voor alle kinderen uit de parochie plaats op zaterdag 3 maart 2018 om 19.00 uur in de St. Petruskerk in Oisterwijk.
Het H. Vormsel zal dit jaar worden toegediend door onze bisschop Mgr. Gerard de Korte.

Kinderen in de leeftijd van 11/12 jaar en die dit schooljaar in groep 8 zitten, zijn van harte welkom om deel te nemen. Ook jongeren die al naar het voortgezet onderwijs gaan kunnen meedoen aan het project om hun H. Vormsel te mogen ontvangen.

Alle kinderen die vier jaar geleden hun eerste H. Communie hebben gedaan, ontvangen een persoonlijke uitnodiging.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang, het is niet meer mogelijk om voor dit jaar in te schrijven.

Contactpersonen:

Nelleke Massuger T: 06 21 50 39 48 Oisterwijk